עורך דין תעבורה בתל אביב

עורך דין תעבורה בתל אביב מייצג לקוחות אשר היו מעורבים בתאונות דרכים ובנסיבות אחרות. מומלץ לערב אותו כבר בתחילת תהליך מורכב וקשה של תאונות. כאן הוא יכול לסייע רבות ולנהל היטב את התיק והלקוח. בנוסף, ניתן למצוא מגוון טיפולים ומשימות שהוא מבצע עבור לקוחותיו כולל מנהליים שונים. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עורך דין תעבורה בתל אביב – מתמודד מול גופים רבי עוצמה

עורך דין תעבורה בתל אביב מתמודד מול גופים כמו המשטרה, משרד הרישוי על שלוחותיו, בתי משפט ואחרים. הוא מכיר היטב את דרכי התנהלותם ויודע להגיב היטב לכל סיטואציה קיימת. בין הנושאים המורכבים שהוא מטפל  עבור לקוחו ניתן למצוא נהיגה תחת השפעת סם, בשכרות, בעת פסילת רישיון, ללא רישיון נהיגה, במהירות מופרזת וכמובן, מעורבותו בתאונות דרכים עם נפגעים ועוד. צריך לומר, כי במידה ובתאונות אלו יש  הרוגים באשמתו, עלול האישום להיות חמור ולהיקבע כהריגה ברשלנות שהענישה עליה הינה מאסר.  במקרים כאלו גם נשלל הרישיון במיידית. הטיפול  בנסיבות אלו מורכב ונעשה במישורים שונים. הוא יפעל להחזרת רישיון נהיגה שנפסל ובהמשך, ינסה להגיע להסדר מול התביעה המשטרתית למניעת הגעה לבית משפט. כשהתיק מגיע לבית משפט הוא יטען לטובת לקוחו וינסה לבטל את האישום, לנסות להשיג הקלה בעונש וכדומה.

ייצוג הולם

המשימה העומדת לפתחו של עורך הדין היא להביא לזיכוי מוחלט. הוא יבדוק, בין היתר, אם הדו"ח שנרשם ללקוח נעשה בצורה חוקית, אם בדיקת השכרות על ידי הינשוף הינה תקינה, אם מצלמת המהירות שצלמה את הרכב מוצבת נכון וכן הלאה. הרצון הינו לסגירת כל תיק במינימום נזקים.

שירות ממשרד בעל תשתית איכותית

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ייצוג וליווי, הקשבה סבלנית, זמינות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון מצטבר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות לאורך זמן וכדומה. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדה לטובת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: