חדלות פירעון הוצאה לפועל

חדלות פירעון הוצאה לפועל הינו מצב בו קיימת פסיקת בית משפט לתשלום חובות ועדיין הם לא משולמים. הסיבה העיקרית היא כי החייב, עדיין, לא מסוגל לשלם חובו. במצב החדש שנוצר יש צורך למצוא פתרון לבעיה. הוא מצוי, לרוב, בהסדר לתשלום חובות מחודש. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב חשיבות.

חדלות פירעון הוצאה לפועל – צורך בהסדר נושים

חדלות פירעון הוצאה לפועל היא מצב בו בעל החוב אינו מקבל את הכספים שנפסקו עבורו בבית משפט. כידוע, ההוצאה לפועל היא האחראית על תהליך הגבייה. המצב הקיים הינו שסך כל חובותיו של החייב עולים על סך נכסיו ומעבר לכך הוא אמור לשמור על כספים שנועדו לו למחייה שוטפת. במצב כזה מבקשים גם לשקם אותו כלכלית על מנת שיוכל לשמור על אורח חיים עתידי סביר, כמו גם, למנוע תפיחת החוב עקב קנסות, ריביות ועוד.  החוק באמצעות בתי המשפט רוצה לסייע במצבים כאלו. או אז מתחיל תהליך הקרוי הסדר נושים ששותפים לו שני הצדדים. הנושה הנמצא בבעיה יודע כי לא יוכל לגבות את מלוא חובו. לכן, גם הוא ירצה להתדיין כדי לנסות להציל חלק ממנו. משא ומתן משותף בין שני הצדדים עם מעורבות עורך דין מנוסה נועד להגעה להסכם מסודר. הגעה להבנות בהסכם כתוב תמנע בזבוז זמן וכסף, וכן, טרחה מיותרת בבתי משפט.

דיון בבית משפט

במידה ולא מגיעים להבנות מוסכמות, יש להגיש צו שיביא להליך  בחסות בית המשפט. הוא מתחיל בהגשת בקשה לבית משפט, ובמידה והיא מאושרת ימונה נאמן שתפקידו לבדוק את מצבו הכלכלי של החייב. ממצאי הבדיקה מהווים את הבסיס להוצאת צו שיקום של החייב.

שירות ממשרד עם הנהלה מוכשרת

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי צמוד, פתרונות יצירתיים, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון עשיר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות מייצוג לקוחות לאורך שנים ועוד. היא תשמח להעמיד יכולותיה המוכחות ולשרת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא
עורך דין סמים
עורך דין סמים

עורך דין סמים מייצג לקוחות החשודים בעבירות סמים. ניתן למצוא מגוון רחב של עבירות השונות בחומרתן. העונשים הקבועים בחוק נקבעים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: