עורך דין עבירות מין

עורך דין עבירות מין מייצג לקוחות אשר נקלעו לסיטואציה הקשורה בעבירות אלו. כך כאשר נחשדו בביצוע עבירות או שעברו עליהם כאלו. הן עלולות לקרות במרחב הציבורי, בבתים פרטיים, במקומות עבודה ובמקומות אחרים. כל טיפול בנושא כזה מחייב רגישות רבה והבנה למעורב. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

עורך דין עבירות מין – מכיר את הנושא לעומק

עורך דין עבירות מין מכיר היטב את הנושא ויודע להתמודד מול כל סיטואציה שנוצרת. צריך להבין, כי הרשויות הרשמיות מתייחסות בחומרה אליהן וקובע עונשים חמורים על העוברים אותן. בעקרון, העבירות יכולות להתבטא בדרכים שונות: אמירות בקונוטציה מינית,  הפצת תמונות ו/או סרטונים ועוד. לעיתים המעשים מתדרדרים עד כדי מגעים הנחשבים למגונים, וכאן מדובר על ליטופים, נשיקות ונגיעות שלא בהסכמה ועוד. אלו חמורים יותר מסתם הטרדות מיניות והעונש עליהם קשה יותר. קיימים מקרים מורכבים בהם מתבצעות עבירות מין. למשל, במקומות עבודה כאשר אישה מוטרדת ממעסיקים או מנהלים שלה. במקרה כזה היא אינה תמיד יודעת איך להגיב מאחר שהיא תלויה בהם לפרנסתה ולקיום משפחתה. לחילופין, קיימים מקרים אחרים הם כאשר גברים מואשמים בהאשמות שווא על ידי נשים. אם הם חפים מפשע אזי, שמם הטוב עלול להינזק  בכל אופן, מומלץ לכל אחד לערב עורך דין היכול להנחות על הדרך להתנהג במצב אליו הוא נקלע.

ייעוץ פרטני

ייעוץ במקרים אלו ואחרים חשוב במיוחד בגלל הרגישות שנוצרה. למשל, מוטרדת בעבודה תלמד איך להגיב על ההטרדות ומתי להתלונן במשטרה,  תדע איך לתעד מקרים של הטרדות וביצוע עבירות ועוד. עורך הדין יסייע לה עם ייצוג בחקירות, בליווי בבירורים הנערכים במשטרה, בשימועים בפרקליטות, בבית המשפט וכדומה.

שירות ממשרד בעל יכולות

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה סבלנית ואמפטית, ייעוץ, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון מצטבר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת כל לקוח חדש.

 

עורך דין פלילי עבירות מין

עורך דין פלילי עבירות מין מטפל בתיקים בנושאים אלו. הוא מכיר אותם היטב ויודע למצוא פתרונות נכונים לכל סיטואציה ולקוח. ניתן למצוא מגוון של עבירות מיניות. החוק מתייחס בחומרה אליהן וקובע עונשים כבדים כולל עונשי מינימום. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מפורט.

עורך דין פלילי עבירות מין – קשוב ואמפטי

עורך דין פלילי עבירות מין חייב להיות בעל רגישות רבה ללקוחות אשר נפגעו מינית. כך למשל, נשים אשר נקלעו לסיטואציה כזאת במרחב הציבורי, בביתן, במקום העבודה ובמקומות אחרים. אחד המקרים היותר קשים קורה כאשר עובדת מוטרדת על ידי מנהלה או מעסיקה. היא תלויה בהם לפרנסתה, חוששת לה ולא יודעת איך להגיב. מקרים אחרים הם כאשר נפגעת הינה קטינה, מוגבלת פיזית או שכלית ועוד. עבירות אחרות הן כאשר מעלילים על גבר שכביכול פגע מינית. במקרים אלו וכאשר, לטענתו, הוא חף מפשע עלול להיגרם נזק למעמדו החברתי, לשמו הטוב והוא אף עלול לאבד מקום עבודה. ההתגוננות במצבים כאלו מחייבת הנחיות והדרכות של עורך דין בעל ניסיון. ייעוץ נכון יכול לחלץ כל אחד מהסיטואציה המביכה אליה נקלעו.

מגוון עבירות

עבירות מיניות יכולות להתבטא בדרכים שונות: אמירות בקונוטציה מינית,  הפצת תמונות ו/או סרטונים ועוד. לעיתים המעשים מתדרדרים עד כדי מגעים הנחשבים למגונים. במקרים הקשים  מדובר על אינוס ומעשה סדום ובקלים יותר – ליטופים, נשיקות ונגיעות שלא בהסכמה ועוד. אלו חמורים יותר מסתם הטרדות מיניות והעונש עליהם קשה יותר. מומלץ לערב עורך דין כבר בראשית התהליך וכאשר מדובר על מקרה חמור. הוא יסייע בייעוץ, ייצוג בחקירות ובליווי ככל הנדרש. כך במשטרה, בשימועים הנערכים בפרקליטות, בבית המשפט וכדומה.

שירות ממשרד בעל תשתית מעולה

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה ואמפטיה, זמינות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון מצטבר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות לאורך זמן וכדומה. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדה לכל לקוח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: