עורך דין נהיגה בשכרות

עורך דין נהיגה בשכרות מייצג לקוחות החשודים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. הם נתפסים בבדיקות שגרתיות של המשטרה או לאחר שהיו מעורבים בתאונות. הוא יכול לסייע בהזדמנויות שונות. מעורבותו חשובה ביותר כבר כאשר ברור כי מדובר על אירוע מורכב וקשה. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין נהיגה בשכרות – בודק את כל הפרטים הקטנים

עורך דין נהיגה בשכרות לומד כל תיק לעומק על מנת שיוכל לגבש דרך פעולה לטובת לקוחו. הוא, כמובן, מכיר היטב את דרכי עבודת המשטרה, את בתי הדין לתעבורה, את משרד הרישוי וכל הגורמים האחרים הקשורים. צריך לדעת כי נהיגה בשכרות ו/או תחת השפעת סמים נחשבת לחמורה מאוד מבחינת החוק. הסיבה היא כי  הנהג מאבד כל קשר למציאות ואינו שולט במעשיו. לכן, רשויות האכיפה והמשפט מחמירות עימו. קצין משטרה רשאי לשלול רישיון נהיגה במיידית ובמיוחד, בתאונה עם נפגעים. לרוב, היא נמשכת כ 30 ימים. בנוסף, נרשם דו"ח חמור. במקרה של הרוגים העבירה עלולה להיחשב כפלילית שהעונש עליה עלול להיות מאסר.

פעילויות של עורך דין

אחת המטלות של עורך הדין היא למצוא ליקויים בעבודת המשטרה ובמיוחד בבדיקותיה. בדיקת ינשוף, למשל, היא אחת הנפוצות ומטרתה לוודא מצב שכרות. השוטר מורה לנהג לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה המסוגלת לזהות הימצאות אלכוהול בדם. במידה והכמות עולה על התקן המותר יירשם דו"ח לנהג. בנוסף מבקש השוטר לעשות בדיקת מאפיינים למצד של שכרות כמו: יציבות בעמידה, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות. עורך דין יכול לגלות, למשל, שהבדיקה לא הייתה חוקית ובכך לבקש ביטול הדו"ח.

שירות ממשרד ידוע בתחום

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי ככל הנדרש, ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון עשיר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג  איכותי של לקוחות לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת כל לקוח חדש.

עו"ד נהיגה בשכרות

עו"ד נהיגה בשכרות מייצג ומלווה לקוחות הנחשדים בנהיגה תחת  השפעת אלכוהול. מדובר על עבירות חמורות אשר הרשויות קובעות עליהן עונשים כבדים. עורך הדין יכול לסייע בהתנהלות מול המשטרה ובמצבים אחרים. מעורבותו חשובה כי הוא יכול למנוע או מזער נזקים. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עו"ד נהיגה בשכרות – בודק כל תיק לעומק

עו"ד נהיגה בשכרות בודק כל תיק לקוח המוגש לטיפולו. הוא מכיר היטב את פעילות המשטרה בנסיבות אלו ואת דרכי תגובתה. בנוסף, יודע לנהל תהליכים מורכבים הכוללים אישום חמור ללקוחו בגין עבירות אלו. נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול הינה חמורה מאחר והמבצע אותה מאבד כל קשר עם המציאות ואינו מודע למעשיו. עצם העובדה שהוא מעז לשבת מאחרי ההגה תורמת לכך שהעונש יהיה חמור. הוא מוחמר כאשר יש נפגעים במהלכה. קצין משטרה רשאי לשלול רישיון מנהלתית ל 30 יום. ובמקרים רבים תוקף השלילה יימשך. המטרה היא להרחיקו מהכבישים. במקרה והיו בתאונה הרוגים העבירה עלולה להחמיר עד כדי הסבתה לפלילית  כאשר העונש עליה עלול להיות מאסר.

בדיקת אופן ביצוע  החקירה

לעורך דין קיימת משימה חשובה והיא בדיקת נסיבות בדיקת העבירה. התלונה  יכולה להיות מוגשת לאחר בדיקת ינשוף משטרתית או בעקבות תאונה. בדיקת ינשוף מיועדת לוודא מצב שכרות. השוטר מורה לנהג לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה המסוגלת לזהות הימצאות אלכוהול בדם. במידה והכמות הינה מעל התקן המותר יירשם דו"ח לנהג. לצידה מבצעים בדיקת מאפיינים ובין היתר: בדיקת יציבות בעמידה, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות.  אם עורך הדין ייווכח שהבדיקה לא נעשתה על פי החוק הוא יכול לבקש ביטול הדו"ח.

משרד המנוהל היטב

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי וייעוץ ספציפי בכל סיטואציה, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון מצטבר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג  מעולה הניתן ללקוחות לאורך שנים וכדומה. היא תשרת בשמחה כל לקוח חדש

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: