עו"ד תאונות דרכים

עו"ד תאונות דרכים מייצג לקוחות המעורבים בתאונות כאלו. הם יכולים להיות אשמים בגרימתן  או שנקלעו אליהן שלא מרצונם ולא בטובתם. במקרים קשים וחמורים כדאי לערב אותו במיידית. הפיצוי על הפגיעה, סבל, נכות או מוות יינתן מחברות ביטוח וגורמים אחרים. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עו"ד תאונות דרכים – מכיר היטב את הנושא

עו"ד תאונות דרכים מכיר את עבודת המשטרה, חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי וגורמים אחרים הפועלים במסגרת טיפול בתאונות אלו. תאונות אלו נגרמות בנסיבות שונות כך, בגלל טעויות, אי ציות לתמרורים וחוקי תנועה, בעת נהיגה תחת השפעת סם, בשכרות, בעת פסילת רישיון, ללא רישיון נהיגה ועוד. תאונות עם נפגעים מחייבות זימון בוחני משטרה אשר כותבים דו"חות בהם ניתן להשתמש. עם זאת, מומלץ לכל מי שהיה מעורב, לנסות לתעד את האירוע או להיעזר בעדים לו. המסמכים הרפואיים, התיעוד ויתר המסמכים להוצאות יכולים מאוד לסייע בעת הגשת תביעה מול הגורם הפוגע. לנהג עבריין בתאונה עם נפגעים יישלל הרישיון ל 30 יום. עורך הדין ינסה להתנהל מול המשטרה כדי להקל עליו רבות.

טיפול ותביעות

עורך דין יכול לפעול לטובת לקוחו. בין היתר, לבקש קיצור תקופת שלילת הרישיון, הגנה בבית לדין לתעבורה עליו ועוד. תביעות כספיות עקב נכות או, חלילה, מוות מוגשות אל מול חברת הביטוח המבטחות את הנהג הפוגע. במקרה והתאונה הינה עצמית מול חברת הביטוח של בעל הרכב עצמו. במקרים של פגע וברח, כאשר אין ביטוח לנהג הפוגע או כאשר חברת הביטוח שלו מצויה בפירוק, ניתן לפנות לקרנית שהיא קרן ציבורית שנוסדה למטרות אלו.

משרד עו"ד תאונות דרכים מוביל

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא בעל מסורת בת מספר שנים רב ושירותיו כוללים ייצוג ככל הנדרש, זמינות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון עשיר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג מעולה  של לקוחות לאורך שנים וכדומה. היא תשמח להעמיד את יכולותיה המוכחות לטובת כל לקוח חדש.

עורך דין תאונות דרכים מומלץ הילה שבו

עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לך בצורה משמעותית לאחר תאונת דרכים

אםנ פגעת בתאונת דרכים, עורך דין תאונות דרכים הוא שותף החיוני שיסייע לך בכל הקשור לטיפול המשפטי בנזקים שנגרמו לך. עורך הדין יהיה זה שינהל את התביעה שלך בצורה המקצועית ביותר ויעשה את המרב להשיג עבורך את הפיצוי ההוגן והמלא.

תפקידיו העיקריים של עורך דין תאונות דרכים:

  • איסוף ראיות ועדויות – עורך הדין ידאג לאסוף את כל החומרים הנדרשים כדי להוכיח את האשמה בתאונה, את מידת הנזקים שנגרמו והקשר הסיבתי ביניהם. חוות דעת רפואיות ומומחים, תיעוד התאונה, עדים וראיות נוספות יאספו ויגובשו לכדי תיק תביעה איתן.
  • ניהול המשא והמתן – עורך הדין יהיה זה שינהל באופן מקצועי את המשא ומתן מול חברות הביטוח, יבקר ויגיב על טיעוני ההגנה שלהן ויכריח אותן לא להתחמק מתשלום הפיצוי הראוי לך. למומחיות שלו יש משקל רב בהשגת הסכמות עם חברות הביטוח.
  • ייצוג משפטי מול ערכאות – אם תידרש להגיש תביעה בבית המשפט ולעמוד לדין בערכאות משפטיות, עורך הדין יטפל בכל ההיבטים המשפטיים בהליך זה. הוא זה שיאסוף את החומרים, ינהל את ההליך המשפטי, יחקור עדים ויטען טענות משפטיות עבורך. ייצוג ראוי יבטיח שהשופט יקבל את התמונה האמיתית והמדויקת ביותר.
  • מקצועיות וניסיון – עורך דין תאונות דרכים מנוסה מכיר היטב את כל הדרכים לטפל בתאונות דרכים בצורה האופטימלית. הוא מבין את הדין, את החקיקה הרלוונטית, ידע בכל מה שקשור לטיפול בחברות הביטוח ומכיר היטב את התהליכים המשפטיים הנדרשים בנושא.

בקצרה, עורך דין תאונות דרכים יכול לגרום להפרש דרמטי בין התוצאה המשפטית שתושג עבורך לבין מה שהיית מקבל לו טיפלת בכוחות עצמך. לכן, חשוב להיעזר באחד בכל מקרה של תאונת דרכים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא
עו"ד תאונות דרכים
עו"ד תאונות דרכים

עו"ד תאונות דרכים מייצג לקוחות המעורבים בתאונות כאלו. הם יכולים להיות אשמים בגרימתן  או שנקלעו אליהן שלא מרצונם ולא בטובתם.

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: