עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע  מטפל בתיקים של תאונות אלו ואחרות. הנזקים מתאונות אלו קשים, לרוב, מאחרים בגלל הרכב הרך והסיטואציה הנוצרת. הנפגע ובני משפחתו יכולים להגיש תביעה לפיצוי כספי. קיימים מספר גורמים המפצים כספית ואליהם יש לפנות. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

עורך דין תאונות אופנוע – יעיל וממוקד מטרה

עורך דין תאונות אופנוע מכיר את הנושא לעומק ויכול להגיב היטב לכל סיטואציה. התביעה אמורה להיות מוגשת לחברת הביטוח של הרכב הפוגע. במקרים של תאונה עצמית אז לחברת הביטוח של בעל כלי הרכב. קיימים מקרים אחרים בהם מפצה קרנית שהיא קרן ציבורית נוסדה למקרים אלו. כך בעת תאונת פגע וברח, כאשר לנהג הפוגע אין פוליסה מתאימה, בעת שחברת הביטוח שלו נמצאת בהליכי פירוק ומקרים אחרים בהם אין מקור ידוע לתשלום. קיימים מקרים אחרים בהם נסיבות התאונה אינן ברורות. כך למשל כאשר הפוגעים מתנערים מאשמתם, בהם אין מידע מדויק לגבי מה שבאמת התרחש ומי אשם ועוד. תמיד מומלץ, במידת האפשרות, לתעד היטב את האירוע. בין היתר לצילום המקום, לתיאור התאונה, לגביית עדויות אפשרית מנוכחים ועדים לו ועוד. כאשר נזקקים לטיפולים רפואיים אז יש לשמור על המסמכים הקשורים, ההוצאות הכספיות הרלוונטיות ועוד. בתאונות עם נפגעים קיימים גם דו"חות של בוחני המשטרה עליהם ניתן יהיה להסתמך.

תהליך מסודר

תהליך מסודר מתחיל בהגשת תביעה ישירה לחברת הביטוח המבטחת. אם אין הסכמות במשא ומתן ישיר לגבי הסכום המגיע או אחרות – אזי תוגש תביעה לבית משפט. שם יטען עורך הדין לטובת לקוחו. הוא ייעזר במסמכים הקיימים, בעדויות, בתקדימים משפטיים ועוד. הכספים שיתקבלו נועדו ל טיפולים ולשיקום, לפיצוי על הפגיעה והסבל ועוד.

שירות ממשרד בעל תשתית מעולה

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ניסיון מצטבר וידע רב המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת לכל לקוח חדש.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: