עורך דין סמים

עורך דין סמים מייצג לקוחות החשודים בעבירות סמים. ניתן למצוא מגוון רחב של עבירות השונות בחומרתן. העונשים הקבועים בחוק נקבעים בהתאם למהות העבירות. הייצוג של החשודים חייב להיעשות במקצועיות תוך רגישות למצבם בשל הסיטואציה המורכבת בהם הם נמצאים. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

עורך דין סמים – מוכשר ונחוש

עורך דין סמים פועל בנחישות לטובת כל לקוח אותו הוא מייצג. הוא, כמובן, מכיר היטב את פקודת הסמים ואת כל הסיטואציות האפשריות אליהן ניתן להיקלע. החוק מגדיר סמים קלים ואחרים מסוכנים, ובנוסף, מבדיל בין מצבים שונים. בין היתר אחזקת סמים שלא לצריכה עצמית, שימוש לצריכה עצמית, סחר בסמים, ייבוא וייצוא שלהם, ייצור, תיווך בעסקאות סמים, הדחת קטנים לצריכתם ואחרות נוספות.  העקרון המוביל בחקיקה הינו כי כל עוד לא התקבל היתר חוקי – אזי חל איסור על ביצוע העבירות הללו ואחרות כפי שהן מוגדרות בפקודת הסמים המסוכנים. צריך לציין, כי אין הגדרה חוקית מפורשת לגבי סמים קלים או קשים אבל קיימות הגדרות לגבי שימוש לצריכה אישית בנסיבות מסוימות. למשל, בעת שימוש בפעם הראשונה בקנאביס הכרוכה במתן קנס. ענישה חמורה יותר על עבירה דומה שנשנית בעתיד ועוד.

מעורבות עורך דין

המורכבות של הנושא דורשת מעורבות של עורך דין מהתחום. בגלל טווח ההגדרות הקיימות ופירושן. למשל: מתי מדובר בצריכה עצמית ומתי בסחר? מהי אחזקה שאינה למטרת שימוש עצמי? מהי הכמות המותרת לצריכה עצמית ועוד. עורך דין מנוסה יכול לייעץ, להדריך לקראת חקירות, לנהל משא ומתן מול גורמים במשטרה ובפרקליטות, לייצג בבית במשפט ועוד. ייצוג הולם יכול, למשל, למנוע רישום פלילי  באישומים שונים וכאן הרווח הוא כולו של החשוד.

שירות ממשרד בעל שם

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי, אמפטיה. תמיכה בלקוח ובבני משפחתו, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות מוצלח לאורך זמן וכדומה. היא תשמח לשרת כל לקוח חדש.

 

 

עורך דין עבירות סמים

עורך דין עבירות סמים מטפל בתיקים ברמת מורכבות שונה. כך לטובת לקוחות הנחשדים בעבירות סמים. הייצוג חשוב בגלל שפקודת הסמים הינה מורכבת וניתן לפרש עבירות רבות בצורה מעט אחרת ממה שקובע החוק. מעורבותו מגדילה את הסיכוי לזיכוי או להקלה מהעונש המירבי הקבוע לגבי העבירה המיוחסת. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

עורך דין עבירות סמים – מכיר את החוק היטב

עורך דין עבירות סמים מכיר את פקודת הסמים. היא מבחינה בין סיטואציות שונות אליהם יכולים להיקלע חשודים. מבחינת החוק קיימים סוגי סמים שאת חלקם הוא מגדיר כמסוכנים ואסורים לשימוש. יותר מכך קיימות הגדרות שונות שלו לסיטואציות אפשריות. בין היתר, אחזקת סמים שלא לצריכה עצמית, שימוש לצריכה עצמית, סחר בסמים, ייבוא וייצוא שלהם, ייצור, תיווך בעסקאות סמים, הדחת קטנים לצריכתם ואחרות נוספות. החוק קובע כי כל עוד לא התקבל היתר חוקי – אזי חל איסור על ביצוע העבירות הללו ואחרות כפי שהן מוגדרות בפקודת הסמים המסוכנים. מבחינתו קיימים סמים קלים או קשים אבל קיימות הגדרות שימוש לצריכה אישית. דוגמא אפשרית היא שימוש בפעם הראשונה בקנאביס. בנסיבות אלו ייקבע קנס כספי. אם תתבצע עבירה נוספת דומה תוך 5 שנים ייקבע עונש חמור יותר.

מעורבות עורך דין

טווח וצורת ההגדרות נותן מרחב לפירושן. כמו לדוגמא מתי מדובר בצריכה עצמית ומתי בסחר? מהי אחזקה שאינה למטרת שימוש עצמי? מהי הכמות המותרת לצריכה עצמית ועוד. משום כל אלו, יכולה מעורבות עורך דין מנוסה לסייע בהתנהלות מול המשטרה והפרקליטות, בעת ייצוג בבית במשפט ועוד. היא יכולה לבטל אישום, להקל על תנאי מאסר ועל עונשים, למנוע רישום פלילי ועוד.

ניהול משרד מאורגן היטב

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי ככל הנדרש, הקשבה ללקוח ותמיכה בו, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות מוצלח לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת כל לקוח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא
עורך דין סמים
עורך דין סמים

עורך דין סמים מייצג לקוחות החשודים בעבירות סמים. ניתן למצוא מגוון רחב של עבירות השונות בחומרתן. העונשים הקבועים בחוק נקבעים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: