עורך דין עבירות אלימות

עורך דין עבירות אלימות מייצג לקוחות החשודים בביצוע עבירת אלימות. מעורבותו חשובה כבר ברגע המעצר או כאשר הלקוח מוזמן לחקירות עקב חשדות חמורים שמועלים נגדו. בשלב ראשוני של התהליך יש משמעות רבה לליווי היכול לסייע בכל מיני דרכים. כך בהווה ובכל שלב בהמשך. הילה שבו משרד עורכי דין עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עורך דין עבירות אלימות – מכיר את התחום לעומק

עורך דין עבירות אלימות מכיר היטב את כל התחום. כך את החוקים, את התנהלות המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט ויתר הגורמים הקשורים. לכן הוא מגיע עם זווית ראיה רחבה. בנוסף, הוא לומד כל תיק היטב עד כדי ירידה לפרטים הקטנים. על פי כל הנתונים הללו הוא יכול לגבש דרך פעולה מתאימה לכל סיטואציה. יש משמעות רבה לסוג האלימות בה הוא מטפל. ניתן למצוא עבירות אלימות פליליות שונות. כך רצח, הריגה, המתה ברשלנות, עבירות מין ואחרות. העונשים עליהם חמורים ותלויים בנסיבות כל מקרה. צריך לזכור כי תהליך העמדה לדין הינו ארוך ומורכב. הוא מתחיל במעצר ו/או חקירות, ממשיך בשימוע  הנערך בפרקליטות שלאחריו היא קובעת אם יש די חשדות להעמדה לדין פלילי.

נוכחות עורך דין

לכל עצור יש זכות לקבלת ליווי של עורך דין היכול לבצע עבורו משימות שונות. בין היתר ניסיון להקל בתנאי מעצר או לשחרר למעצר בית תמורת הפקדת בטחונות כספיים. כמו כן, לייעץ לקראת חקירה במשטרה, ללוותו בשימוע בפרקליטות ועוד. גולת הכותרת של הטיפול הינה ייצוג בבית משפט והעלאת טיעונים לטובתו. הוא ינסה למצוא פגמים בדרכי החקירה, להביא ראיות המזכות אותו מביצועה, להביא תקדימים משפטיים, עדויות אופי לטובתו ועוד.

שירות ממשרד בעל שם

הילה שבו משרד עורכי דין מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ליווי, הקשבה ואמפטיה, זמינות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת המשרד הינה בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות והשתלמויות, מייצוג לקוחות מוצלח לאורך זמן וכדומה. היא תשמח להעמיד את יכולותיה, כישוריה ואת התשתית הקיימת שברשותה לכל לקוח חדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תחומי התמחות

עבירות תנועה

עבירות מס

עבירות פליליות

עבירות סמים

לקוחות ממליצים

עוד בנושא
עו"ד תאונות דרכים
עו"ד תאונות דרכים

עו"ד תאונות דרכים מייצג לקוחות המעורבים בתאונות כאלו. הם יכולים להיות אשמים בגרימתן  או שנקלעו אליהן שלא מרצונם ולא בטובתם.

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: